Hatar att gå och lägga mig och hatar att gå upp

Ännu en sen natt.. Jag måste upp tidigt imorn så jag ska inte skriva så mycket. Igår sov jag över med Freja, Elise, Jenni och Jonna i mammas lägenhet. Det var kul att träffa dem igen!

Idag har jag bara tagit det lugnt.. Egentligen hade jag tänkt plugga geografi, men det får bli någon annan dag. Vi har inte provet förrän på fredag. Det går jättebra för mig nu i skolan, jag blir glad. Fick bäst resultat (för mig) hittills 7/10. Tyckte jag var asbra. Sen fick jag mvg- på historia provet (eller ja, det är något konstigt system, så jag fick mvg- på min essä fråga och så fick jag 19,5 av 22,0 på de andra frågorna), lite besviken på minus, men det är mvg i alla fall!!


Ludde, toffeltjuven. Vi har ju lärt Ludde att hämta våra tofflor, men nu har det gått lite överstyr, han tar dem hela tiden...


Jag har äntligen haft tid att fixa naglarna.. höhö, med syrrans nagellack (tog bara från den beigefärgade Elin!!)..När katten är borta dansar råttorna på bordet. Det finns inget du kan göra för att stoppa mig



Kommentarer
Elin

:O Vänta du bara tills jag kommer hem! (även fast jag aldrig brukar använda det där nagellacket) :P

2009-11-17 @ 00:46:52
URL: http://elinpelin19.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0