Ett besök på brandbergen

Jag var och gjorde lite reklam för fria på brandbergsskolan idag tillsammans med Freja och DJ. Var kul!! Jag träffade massa gamla lärare :D vilken nostalgi! Jag blev så glad att en tjej som gick i 5:an kommer ihåg mig från när jag gick där. "Julia va?" Åh så sött :) Däremot kommer inte min gamla bildlärare Maine ihåg mig. "Har du gått här?"

Jag blev frågad säkert 5 gånger om det var jag som var på framsidan av planschen. Tog det som en komplimang, Melinda är väldigt söt, även hon som är på hemsidan. Tyckte att det var kul när en elev som också gått ut på fria frågade DJ om han gick i 3:an eller 2:an. Trots att han gick ut året innan hon själv började!! :p

Vet inte om vi gjorde ett gott intryck, får se om det kommer några ikväll på infomötet. Jag kommer ha varit i skolan i 12 timmar idag. Ska stanna och prata ikväll. Det börjar kl. 19.00 :)

Kära, älskade, gamla klass 9e. Forever in my heart! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0