Körkort m.m.

Ja, då äntligen har man körkort.. som de flesta redan sett på facebook. Drygt 80 personer har ju gillat det och jag har nog aldrig haft så många som gillat nåt :P Men superkul är det i alla fall. En gång har jag varit ute och kört själv. Det kändes helt overkligt! Det var helt tyst i bilen... ingen som kommenterade nåt! Då måste man ha koll på allt själv :)

Jag var så glad när tjejen som inspekterade mig sa att det var godkänt. Höll på att börja gråta! Jag hade varit så lugn under hela körningen, haft sånt flyt med allt.... Men efter, då kom allt, då började jag nästan skaka. Torsten fick köra tillbaka mig :P

Det har gått på mycket pengar... men det var det värt :D nu kan jag förhoppningsvis ha det hela livet ut!

Det är väl det som var den största grejen sen sist... annars har jag träffat massa kompisar och bara glidit runt och gjort spontana saker. Precis som ett sommarlov ska vara :D vädret de här senaste dagarna har varit sjukt nice.. men nu ska det tydligen bli sämre... buhu :(


Fick ett papper med den här bilden från min körskola. Öppnar man pappret står det "du är apbra" :)! Jag känner mig apbra, är så glad att jag klarade det!



Kommentarer
ElisÄ

MEN GUU VA BRAAA!!!! GRATTIS! Själv har man inte kommit långt... usch vad jobbigt det känns haha...men grattis! :D

2011-07-25 @ 16:52:40
evelina

+ en läsare nu då (;

haha, fin blogg iaf :D

2011-07-31 @ 08:26:01
URL: http://evln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0