Nostalgi och nytt jobb

Har varit med Lucy till "the circle". Det började med lek och avslutades med sång. Jag börjar kunna låtarna rätt bra nu :)


Sen blev jag sjukt glad! De sjöng "hokey cokey" eller "okey cokey" som den också kallas. Jag antar att Elin också får lite nostalgi-känsla av den låten? :D 

Träffade även en nyinflyttad mamma. Hur trevlig som helst. Hon undrade om jag kunde vara barnvakt till hennes dotter ibland (18 månader). Jag sa att jag gärna ställde upp på det :) de bor bara ca 100 m bort!

 


Kommentarer
Elin

Haha, alla blir nostalgiska av den låten ;D

Svar: hahah, ja :D den är så underbar!!
Julia

2012-10-08 @ 16:31:22
URL: http://cassler.blogg.se
Mormor

Här är en till som blir nostalgisk. Jag lekte honkey tonkey med barntimmebarnen! Nu har Morfar köpt en webbkamera. Få se om den funkar.

Svar: Åh, va roligt! Ja, man blir verkligen glad av låten.Åh, ja då får vi försöka prata någon gång :)
Julia

2012-10-08 @ 17:28:24
Mamma

Ja, honkey tonkey är ju en klassiker som alltid går hem :)
Kul att du fått ett extrajobb!

Svar: haha, ja alla verkar gilla den :Dja, riktigt bra!
Julia

2012-10-08 @ 19:39:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0