Leaving night out

Då har snart min sista helg här passerat! Helt sjukt!

Igår var en riktigt riktigt trevlig kväll. Vi började på Jimmy Chung's med hela familjen. Mums, min favoritrestaurang :) på lyckokakan jag fick stod det "Travel is in your future"... Komiskt hur de alltid verkar passa så klockrent!

Därefter släppte Ben av Ellie och mig på ett hotell där vi satte oss i baren. Vi fick snart sällskap av alla underbart roliga mammor här. Nästan alla mina favoriter var med!

Åh, jag skrattade så sjukt mycket och hade extremt kul! Och jag blev bjuden på alla drinkar hela kvällen så spenderade inte ett öre.

Var en bra helg att avsluta med innan man åker hem om bara 2 dagar nu! (Panik, måste packa!!!!! Mitt rum är KAOS!) Vi ses!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0