Speciell talang?

Jag känner mig så extremt duktig. Haha! Jag har ingen aning om vad jag gör... men varenda familj jag suttit barnvakt till har blivit sjukt nöjda och imponerade. Jag lyckas alltid att få alla barn att somna (eller somna om) utan problem!! Konstigt!

Idag var jag hos en ny familj. Tror det var sjätte familjen jag hjälpte! Barnen verkade tycka om mig på en gång och satte sig bredvid mig i soffan och lutade sig mot mig. Sen när jag skulle natta dem ville de ha en "snuggle". Så då fick jag krypa ner under täcket och hålla om dem lite innan de somnade. Sen frågade de om jag skulle vara här i morgon när de vaknade. Sötisarna! Synd att jag åker om 4 dagar.

Kul att känna sig duktig i alla fall trots att jag inte har någon aning om vad jag gör för speciellt!

Och nu uppfyllde jag precis mitt mål att spara ihop över 4000 kr att ta hem! (Efter påsk tills nu) Eventuellt kan det nog bli lite mer. Men imorn blir en shoppingdag i Inverness, så vi får se hur mkt som blir kvar efter det haha.



Kommentarer
Mamma

Vad roligt att vara så uppskattad :) Du måste vara en naturbegåvning på att natta barn! Det är nog för att du är så lugn o trygg i dig själv. Sånt känner barn.

Kan knappt fatta att du kommer hem för gott om tre dagar! Det ska bli sååå kul!! :)

Själv har jag rensat ogräs i tre timmar ,då vi haft städdag i området. Vi hann precis med det + grilla korv o fika innan regnet kom.

Varmt välkommen hem!!<3 Kramar mamma

2013-06-01 @ 15:58:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0