Body pump

Sådär ja! Nu har jag bara body combat kvar att testa innan jag åker hem!

Testade body pump idag och det var riktigt kul och bra träning! Märkte hur svag jag var haha!! Jag som trodde jag var stark...

Det var mycket att fixa när man kom dit. Matta, vikter, stepbräda osv. Som tur var hade jag supertrevliga Hayley (en mamma) som visade mig allt! Jag gjorde mig illa det första jag gjorde genom att smälla metallstången rakt på munnen. Började blöda lite på läppen men det var inte så farligt för övrigt.

Anyway.. Man fick själv välja hur tungt man lastade stången. Jag var svagast av alla kändes det som (jag var den enda nya) och hade bara två st. 2,5 kg på varje sida. Ibland hade jag även 1,25 kg och ibland bara 1,25 kg. Allt berodde på övningen. Men fyyy vad jobbigt det var! Sjukt bra träning verkligen! Man tränade verkligen hela kroppen.

Jag hoppas det finns i Sverige. Synd att man upptäcker allt sånt här nu i slutet. Aja, hårdträning nu inför sommaren, sista två veckorna!

Har inga bilder att lägga upp snart. Lägger upp den här gamla som jag la upp på instagram förut. En liten skillnad bara.. Jag vill bli mer vältränad så det är bara en "före" och en "medan" bild (och inte "efter".. för jag är inte klar!).



Kommentarer
Elin

Du kommer att ångra att du inte testade det innan! Visst har jag berättat att jag brukade köra det när jag bodde i Salamanca? :D

Svar: Imorn ska jag testa!! Nä det hade du inte berättat ;)
Julia

2013-05-24 @ 19:00:44
URL: http://cassler.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0