Jobb och slappodag!

Har varit en riktig slappardag idag! Hela familjen har varit hemma. Tror vi alla sov till efter 10 imorse. Sen har vi bara chillat i soffan. Stackars Lucy spydde nog 8 ggr totalt. Tvättmaskinen har haft fullt upp hela dagen kan man ju säga! Och man hittar spår av majs (gårdagens middag) lite här och var...

Anyway... Den enda nyttan jag gjort idag är att jag hade en liten snabb intervju över Skype med företaget "SmartStudies". Eftersom jag ska flytta till Halmstad kommer jag ju inte längre att kunna jobba på Studybuddy.

Killen jag snackade med var trevlig, men han sa att han inte kunde gå vidare med mig så länge jag var anställd på Studybuddy... Så han tyckte jag skulle säga upp mig där. Men det känns ju så hemsk! Jag tycker så mycket om Studybuddy och hade kanske tänkt se om något kort sommaruppdrag kommer upp där. Tänk om man säger upp sig där och så får man ändå inte jobbet hos SmartStudies... Det skulle ju suga.

Så aa, lite jobbigt läge. Men i höst och flera år framåt kommer jag ju ändå inte att kunna jobba på Studybuddy så det är väl lika bra att säga upp sig antar jag? :(



Kommentarer
Linda

Hejsan! Fin blogg du har! Ska ha intervju med smartstudies om två veckor och tänkte på dig som är erfaren. Har du några tips? Ha det fint!

2013-11-14 @ 11:02:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0