Hälsoblogg?

Woah! Vad roligt att så extremt många var intresserade av att läsa min blogg! Jag funderar just nu på att starta en hälsoblogg där jag bara skriver om träning, mat och tips. Typ lite som jag lär mig i skolan osv.

Min duktiga kusin: (http://robin.castlin.se/) kan fixa så att jag får min egna hemsida under namnet julia.castlin.se :) Låter ju mycket bättre än juliacastlin.blogg.se!
Så det vore sjukt kul tycker jag. Bra för framtiden att locka kunder eller nåt!


Här kommer ett litet smakprov:

KOKOSPANNKAKOR
2 ägg
1 banan
Naturell turkisk yoghurt
Rågmjöl
Sojamjöl
Havregryn
Kakao
Honung
Kokosflingor

Hade inget mått på vad jag slängde i, men släng ihop så det blir lite tjockare än vanlig pannkakssmet! Och smaka innan du börjar steka.

Toppat med yoghurt och uppvärmda hallon.




Kommentarer
Amanda Tyrén

Låter smaskens! Måste prova att göra sen :) låt mig veta när du startar den andra hälsobloggen, hade varit roligt att följa! :D

2013-09-09 @ 13:59:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0