Avslappnad!

Åh vad skönt! Det här var PRECIS vad jag behövde!

Har känt mig så stressad på senaste tiden... Så nu bestämde jag mig för att prova på "Yoga & Pilates" här... och det var underbart, haha! Kände mig duktig som hängde med även fast det var på engelska och det var nivå 2-3. (Men var tvungen att vrida nacken av mig ibland för att kolla på hon som ledde passet.)

Jag tycker verkligen om att prova nya träningsformer och har fortfarande några som jag inte hunnit testa än. Bra med variation i sin träning. Gym, promenader, springturer, simning, zumba, metafit, yoga och pilates, cirkelträning... :D man tröttnar inte så lätt på att träna då! Jag vill testa på body pump och body combat också innan jag åker, hoppas jag hinner med det!

Sen blev jag ännu gladare då det var varmt och blå himmel när jag gick hem från yogan/pilates. Underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0