Halmstad!

Kände bara för att skriva av mig lite. Har ju hänt så extremt mycket nu, så det kan vara kul för er att hänga med i svängarna!

Jag måste bara säga att jag är så extremt glad. Allt börjar verkligen komma i ordning nu. Känns så otroligt kul att bo ihop med Linus. Äntligen kan vi starta ett riktigt liv utan stress och långdistans. Igår hade vi en myskväll med promenad, film och massage. Skönt att ta det lite lugnt såhär i skolstressen.

Skolan har verkligen kommit igång nu. Många böcker att läsa och många uppgifter att göra. Men det är så sjukt intressant alltihop, precis som jag hade tänkt mig att det skulle vara. Bl.a. ska vi göra ett "personligt förändringsarbete". Vi ska alltså förändra en vana. T.ex. träna mer, äta bättre, sova mer osv. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta, håller på att fundera. Men det verkar kul. Det är för att vi ska få känna på hur det är i praktiken att göra en förändring. Om vi sedan ska ha klienter måste vi veta vad de ska ta sig igenom.

Är så glad för min cykel också (för er som såg den på facebook). Den har använts flitigt idag. Sån skillnad att cykla jämfört med att gå. Även fast jag har nära till skolan så är det tungt att släpa på skolväskan. Och ibland handlar man även mat på vägen hem. Så jag är jätteglad att jag hittade en sån bra och billig cykel. Hoppas ingen snor den (det är tydligen vanligt här...).

Imorn (hoppas jag), kommer även en skrivare som jag beställde. Sjukt high-tech. Man kan skriva ut bilder direkt från mobilen genom wifi-uppkopplingen bara. Och scanna och kopiera (i färg såklart). Sjukt billig också. Nåt känns skumt. Typ för bra för att vara sann. Aja vi får väl se.

Var och tränade idag: Body pump (eller power som det heter här). Var precis lika kul som i Skottland, så det ska jag fortsätta med :D

Och sen har jag ju även börjat en kör här. Sjukt kul! Jättemånga trevliga människor. Om någon helg är det körläger! Det ser jag fram emot.

Ja. Vi får se om jag har tid att skriva nåt mer. Men nu har ni fått veta lite iaf.



Kommentarer
Evve

Gud vad kul å läsa!! Att de går så bra! Saknar dig på almåsa juuuuuu! Kram

Svar: Ja, känns bra! Men jag saknar Almåsa och alla ni underbara där! <3
Julia

2013-09-06 @ 01:37:05
URL: http://evln.devote.se
Mormor

O så roligt läsa om allt du upplever. Körsåmg låter mysigt! Snart är du med i "körslaget"!Stor kram från oss!

2013-09-06 @ 18:41:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0