Kvällspromenad

Jaaaaa!! Lite värme wiho.. Lite... Typ några grader varmare och lite sol.

Jag slängde mig ut på en kvällspromenad för att njuta! Det är helt sjukt vad mycket som händer med naturen på bara några dagar. Allt är så grönt och fint nu!! Jag tog en promenad i skogen först. Blev halvt ihjälbiten av alla myggor och gick igenom säkert 30 spindelnät (men det var fint iaf)...

Därefter gick jag ut på vägarna där det var lite bättre. Och jag avslutade med att gå upp på ladyhill, pheuw, de där trappstegen dödar mig (jag körde bara ben idag på gymmet så detta var extra hemskt... Plus att jag totalt ska göra 225 squats idag på min squats-challenge, 150 to go!)

Så härligt med långa promenader. Lyssna på musik och bara njuta. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0