Personlig tränare?

Bestämde mig för att gå på metafit idag igen. Blev nästan ett personligt träningspass då det bara var jag och en person till (och sen tränaren). Haha, man fattar kanske varför inte så många vill gå på den träningen... Det är hemskt!! Fattar inte varför jag plågar mig själv haha, men det känns grymt efteråt!

Sen var det lite komiskt då Elin "skäller ut mig" för att jag glömde hennes namnsdag igår. Varpå jag några minuter senare får ett sms från mamma: "Grattis på namnsdagen!"... Moaha, min tur att skälla lite! Haha mamma, snacka om att förstöra syskonrelationen... Vem har koll på namnsdagar ens? (Speciellt när det är ens mellannamn det gäller) Jaja, grattis till dig också idag mormor! Och till alla andra Sofior!

Dagen till ära, en vacker bild på mig själv som jag fick från Elin! Haha!



Kommentarer
Mamma

Det hade jag väl aldrig trott, att ett par grattis på namnsdagen -sms kunde ställa till så mycket!! Det var i måndags det var Linnea. Imorgon är det Ronny, bara så du vet.

2013-05-15 @ 22:53:21
Mormor

Tack Julia! Jag grubblade på Sofia-dagen om det var du eller Elin som också hette Sofia och så blev det inte av att gratta någon. Men grattis i efterskott! Låt din stackars kropp vila emellanåt. Det gör jag!!

Svar: Ja, haha inte lätt att veta! Ja jag tar det lugnt också, som jag skrev var jag på yoga vilket var väldigt skönt!
Julia

2013-05-17 @ 10:44:06
Elin

Nu när jag äntligen går in från datorn och kan kommentera så måste jag bara säga att jag älskar att du lade upp den där bilden! XD

Svar: Hahaha, ja man måste ju bjuda lite på sig själv.... :p
Julia

2013-05-24 @ 18:58:08
URL: http://cassler.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0