Sommar!!

Äntligen lite sommarvärme wiho!! :D

Igår var jag helt ensam med barnen hela dagen och hela natten. Är sjukt glad att de var så duktiga på att gå och lägga sig. Jag fick sova hela natten till 07.30 :) då gick vi upp och åt frukost och sen gick vi till parken och på en promenad.

Vi gick in i skogen och det var verkligen magiskt! Det tyckte både jag och Beth.

Nu sitter jag i shorts och linne på tomten medan barnen är hos grannen och leker. De älskar det, så barnen lyfts fram och tillbaka över staketet haha! Jag försöker desperat få lite färg innan jag åker hem haha, känner mig som ett spöke...



Kommentarer
Mormor

Men hur ska du kunna lämna dessa små raringar!

Svar: Ja det undrar jag också!
Julia

2013-05-27 @ 17:44:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0