2 veckor...

Hjääälp vart tar tiden vägen?! Läskigt! Bara 2 ynka veckor kvar. Dags att börja packa snart. Oj oj oj.

Har en hel del saker att se fram emot nu sista veckorna som Ellie sagt att vi ska göra. Jag hoppas verkligen att de blir av :) skriver mer om det då isf!

Idag lekte jag med play-doh med Beth.(eller plado enligt pappa?) Vilka barnminnen. Hon är rolig den där Beth. Igår satt vi och hade en "nice-cup-of-tea" (barnminnen även där, hos mormor med kusinerna). Saknar verkligen kvällsfika/mysstunder på kvällarna, men det här fick duga. :) var trevligt! Kommer sakna den lilla skojaren sen!



Kommentarer
Mormor

Så roligt att kvällarna (och nätterna) här med dig, Elin och Maria verkar höra till dina glada minnen för det gör dom för mig! Puss puss!

Svar: Ja såklart! Har så många roliga minnen därifrån som jag ofta tänker på :)
Julia

2013-05-23 @ 16:25:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0