Allt och lite till

Jag tänkte skriva lite om det som händer i mitt liv, det vore jätteroligt om du vill höra på ♥

I helgen har jag och mina kompisar varit och spelat laserdome, för min del var det första gången. Det var verkligen jätteroligt, har du inte gjort det så är det något jag verkligen rekommenderar. Det var jätteläskigt i början, vi sprang som en klump tillsammans och killarna som vi körde mot sprang efter och sköt oss. Men vi körde två omgångar, så sen vågade jag springa iväg ensam och skjuta alla småungar (egentligen får man inte springa, men vad gör man när det typ springer 7 ungar efter en och man känner hela tiden att västen vibrerar för att man blir skjuten).
    
Jag har även varit på gymnastik som vanligt, jag har nyligen börjat så jag försöker hänga med så gott som det går. Det är jätteroligt, men det blir många skador som man får stå ut med. Alla är i alla fall jättesnälla, de skrattar lite när jag gör fel men det står jag ut med.
     När jag kom hem från gympan märkte jag att katten som jag upptäckte redan imorse, fortfarande sitter kvar i ett träd ca 17 meter upp. Det är en tunt träd med nästan inga grenar och jag har ingen aning om hur den tog sig upp dit. Trädet vajar fram och tillbaka pågrund av kattens vikt och katten kämpar verkligen för att hålla sig kvar. Efter att jag har stått där med min pappa och min syrra (som också kom hem just då) kommer en brandbil. I den sitter två brandmän, de var jättesnygga! De åker upp för att rädda katten och hela grannskapet har kommit ut för att titta. Tillslut får de ner katten och alla blir lättade. Jag funderade ett tag på om jag också skulle klättra upp i ett träd så att jag också kunde bli räddad av brandmännen, men sen tänkte jag att det nog var ganska jobbigt att sitta där uppe i trädet. Så jag gick hem och där åt jag middag med familjen. Slutet gott allting gott. Tack för att du orkade läsa allt.

 

Puss och Kram! ♥♥
// Julle



Kommentarer
Anonym

haha, var det inte du som sa att jag INTE skulle blogga?;)
men kul att du oxo joinar bloggvärlden :P jag e typ sämst på att blogga men du kan ju kolla min blogg lite oxo barajenni.blogg.se ;D

2008-04-26 @ 21:59:02
URL: http://barajennis.blogg.se
Emmie

hejdu julia, här kikar jag in din blogg höhö :D kul ju :D jag skaffade faktiskt oxå en blogg idag men jag tog bort den på en gång för det var
så krångligt

2008-05-02 @ 00:09:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0