Ännu en dag av mitt liv

Hej på er!

Idag har jag varit i skolan som vanligt, fick veta att jag fått MVG på ett musikteori prov, så det blev jag glad för. 
     Några lektioner vi har haft är syslöjd, där håller jag på med att sy en munktröja (det går sådär, jag behöver hjälp för det mesta). Och så har vi haft musik ♥. Det är väldigt roligt tycker jag. Men så går jag ju i musikklass också, så det är väl inget konstigt med det. Det är speciellt roligt med musik nu när alla kan sina stämmor så att man bara kan sjunga hela låten igenom och det låter bra. Jag ser fram emot konserten (då jag även ska sjunga solo). Jag tror att det kommer att bli en ovanligt bra konsert. Med många roliga framföranden.

Nu har jag varit hemma i ca 50 minuter och om yttligare 50 minuter måste jag iväg igen. Woho, jag älskar mitt stressiga liv... Aja, det är väl bäst att jag passar på att göra lite läxor nu då. Fast vi har inte så överdrivet många just nu, det är skönt. Jag ska bara plugga lite inför alla prov.

See you ♥
// Julia

PS. Ni som läser min blogg, tycker ni att det är jobbigt att läsa den blåa färgen? För om ni tycker det så kan jag ändra. DS. 



Kommentarer
Agnes

Neh det är fint med den blå färgen tycker jag :)

2008-05-01 @ 12:31:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0