God morgon

Hej ♥

Det har väl egentligen inte hänt så mycket sedan mitt senaste (alltså mitt första) inlägg. Men jag tycker att det är roligt att skriva lite grann så jag kan väl berätta om vad jag ska göra i sommar. Jag ska förstås sola och bada och vara mycket med alla mina kompisar. Sen så ska jag åka på i alla fall två läger, förhoppningsvis ett tredje också. Det ena lägret är ett konfirmationsläger, det ska bli ganska roligt tycker jag, vi ska åka till Gotland. Men jag har hört (från min syster) att man inte badar så mycket där nere, det kanske bara blir en gång på de två veckorna man är där! Det tycker jag är väldigt tråkigt. Sen är det väl inte så himla roligt att sitta och läsa ur en bibel hela tiden, men man får ju presenter sen så jag står ut med det.
     Det andra lägret som jag ska till är ett gympaläger. Jag ska åka till Falun med gymnastiken i fem dagar och träna ungefär 6 timmar varje dag (snacka om att jag kommer att bli vältränad). Det tycker jag också kommer att bli väldigt roligt.

Om jag får följa med, så tänkte jag även åka till ett läger som kallas Svung. Jag var med min kompis Miranda till bolliaden i vintras, det var jätteroligt. Massa söta killar som jag blev helt kär i. Svung är samma läger fast på sommaren.

Vad ska ni göra i sommar då?

Puss och Kram!!! ♥♥
//Julia



Kommentarer
Anonym

aa så vare :P men jag fyller ju år snart 4 månader *host* men om du ska byta namn så tror jag att du måste skapa ny blogg :O eller så kan du kolla inställningar, jag vet inte riktigt e ingen expert direkt du får fråga nån som vet bättre ;)

Jag vill oxo åka på svung! :D

2008-04-27 @ 18:04:44
URL: http://barajennis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0