Hej alla sötisar som läser

Idag har jag varit på Torvalla som jag sa att jag skulle, vädret var helt okej. Det blåste lite grann bara. Det gick i alla fall ganska bra i de olika grenarna tycker jag. Jag hoppade t.ex. 2.40 i längdhopp och sprang 100 meter på 16.47 sekunder. Det är en stor förbättring när det gäller mig, såklart känner man sig sämre om man jämför med många andra som får något på t.ex. 13 eller 14. Men men...
     Jag fick även tillbaka mitt svenska prov, på satsdelar. Det gick också bra, jag fick VG och det var det bästa som man kunde få, så det var väl bra. Nu har jag precis lagat och ätit mat med min pappa, vi lagade korvstroganoff (haha, stavas det så, det ser ut som korvstroganöff och det är ju tragiskt eftersom det är gris man äter) och ris. Jag måste nämligen höja mitt betyg i Hemkunskap, så jag ska laga lite mat hemma. Men det är så otroligt tråkigt och jobbigt, speciellt när man är trött.

Om en halvtimme ska jag iväg igen på gympa, jag får aldrig vila känns det som. Jag är helt slut ju! Fast det är roligt också, på måndagar brukar vi ha dans. Det är lite konstiga danssteg ibland men annars är det jätteroligt.

Puss!! ♥♥
// Julla


Kommentarer
Emmie

HAHA din blogg är ju jätterolig ju :D jag skrattar åt allt XD (fast det kanske är för att jag är trött.. hahah xD)

2008-05-02 @ 00:12:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0