Jag ska...

Lägga mig tidigt idag, så jag får sova ut den här natten. Imorgon börjar jag inte förrän 10.20 så jag kan sova jättelänge. Det är inte ofta jag har sovmorgon så det gäller att ta vara på den. Nu ska jag bara ta en snabb dusch och sen ska jag sova.

Har någon förresten märkt att  det är ovanligt mycket flugor och småflugor i år? Eller vad man kallar dem, knott kanske... När jag var ute och gick nu på kvällen var jag tvungen att hålla andan ett tag, för annars hade jag sugit in typ 20 småflugor i min mun. Inte så frächt. Och när jag kommer hem från skolan varje dag går jag upp för en trappa där de bara sitter och väntar på att få anfalla mig.

Oj då, nu har jag slösat på min sovtid. Men nu ska jag i alla fall bums i säng, nej just ja. Jag skulle ju duscha först. Aja, God natt då ♥♥
// Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0