Mp3 problem

Hej igen♥

Jag fyllde ju nyligen 15 år och då fick jag en Mp3 spelare som är jättefin. Idag har jag suttit hela dagen och försökt få in lite låtar på den och försökt få den att funka. Det var inte det lättaste när man är så oteknisk som jag är (jag hoppas på att jag gifter mig med en teknisk man). Men jag fick hjälp från min syrras kompis, som egentligen var här för att plugga med min syster. Hon gjorde så att den nu är igång och jag har till och med fått in några låtar på den. Jag får dock inte ladda ner några låtar från internet pågrund av vår dataverksamhet, så det får bli några låtar som jag redan har på datorn. 

Annars idag har jag lagat lite lunch tillsammans med mamma, spelat piano och läst lite ur en engelsk bok (som jag inte fattar nånting av). Tråkigt att det inte har varit så mycket sol idag, annars hade man kanske kunnat få lite färg. Men jag ska passa på nästa helg då det är en riktigt lång helg. Skönt!! Ledig två dagar från skolan ^^.

Ha det bra, puss och kram! ♥♥
//Jujja



Kommentarer
Anonym

jag tror inte nån hinner med planeringen om man inte jobbar hemma 24/7...

2008-04-27 @ 19:59:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0