Skola imorron...

Jag tänkte snart gå och lägga mig faktiskt, min säng verkar så lockande då jag sitter här bredvid den och ser det mysiga duntäcket och de mjuka kuddarna. Och sen är det alldeles rena lakan också, låter inte det lockande? 
    
I morgon ska jag till skolan som vanligt, på gympan ska vi bege oss till torvalla för att ha friidrott där. Det är ganska roligt, hoppas att det blir bra väder. Det skulle vara typiskt om det skulle regna just då.
     Annars är det bara vanliga lektioner i skolan, kanske får vi tillbaka något prov. Jag känner att de senaste proven som jag har gjort har gått ovanligt bra, så det ska bli roligt att få tillbaka dem.

Nej, nu ska jag sova. Sov så gott ♥
// Julis



Kommentarer
tafsis

Hej. Jag
har
fortfarande inte fått svar :(

2008-04-27 @ 22:15:51
URL: http://janaprihodko.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0