Förvirrad...

Jag borde verkligen vara mer inne i stan, just nu har jag ingen koll alls. Jag var hos tandläkaren idag (det känns verkligen onödigt att åka in till stan för att tandläkaren bara ska kolla så att allt är okej, vilket det var... Det tar typ bara 3 minuter eller nåt!), och när jag skulle hem gick jag ner till den perrongen dit man alltid går då man ska hem, jag var vid medborgarplatsen... Fast jag trodde man kunde ta tågen på båda sidorna och klev på tåget på vänster sida. MEn det åkte tydligen åt andra hållet! Så jag var tvungen att ringa syrran så hon kunde förklara hur jag skulle gå.

Imorron ska jag grilla igen med konfan. Det blir kul. Alla är så gulliga, det blir kul att se Timmy en sista gång innan han överger oss och åker till Göteborg (kommer inte Timmy blir jag jättesur!).

Ha det bra!
// Julia


Kommentarer
Elin

Hahahah, LOVE IT!! Tittade runt på lite gamla inlägg och råkade hamna här. Hahaha, favoriten :D XD

Svar: Åhh en klassiker ur "dumma Julia historier" XD!! Jag kom på vad för dumt det var jag gjorde här!! Det var när jag försökte öppna dörren till fel hus ju XD alltså ibland undrar jag om allt är som det ska inne i min hjärna!!
Julia

2012-11-07 @ 02:38:20
URL: http://cassler.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0