Konfirmationsläger, Gotland <33

Nu har jag varit borta i 10 dagar. Det har gått otroligt snabbt och det har varit jätteroligt. Jag saknar redan alla! Jag kommer sakna våra kvällsandakter i kyrkan, (alla goa ledare, alla underbara nya människor jag lärt känna, men de får jag träffa igen på måndag) Gösta (världens bästa busschaufför), alla roliga väckningar, vårt stökiga rum, duschen som tog slut på varmvattnet (Nej, skojja bara... Det ska bli skönt att få duscha i varmt vatten igen)...
     Jag kommer att sakna det mesta faktiskt... Jag förstår att det är tråkigt att bara läsa och läsa, så jag laddar därför upp några bilder som visar lite grann.


Ljusen som de alltid bildade mönster av. Kvällsandakt i kapellet
(inte lika mysigt som i kyrkan).



Rubiks kub. Våra duktiga ledare Fredrik och Erik gjorde klart den väldigt fort.


I promise you, it´s not what you thought it would be like...


Du kan fejka en människa med hjälp av lite löshår och annat för att ledarna
inte ska upptäcka att du egentligen inte är i din säng.
Och göra lite andra bus, ändå tyckte de att vi var gulliga. Och jag älskar alla våra ledare,
de är bäst!

Ha det bra!
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0