Klantigt?

Ajajaj! Mitt öga svider jättemycket... Jag skulle nämligen tvätta bort mitt smink och kletade på rengöringsmedel över hela ansiktet (och förstås jättemycket över ögonen för att få bort mascaran). Men sen har jag den konstiga känslan av att jag inte är ensam i rummet och bara måste kika lite grann. Då får jag rengöringskräm i hela mitt vänstra öga och det svider hemskt mycket!!! Jag kan bara kolla rakt fram, annars svider det. Så det är jättejobbigt att skriva det här. Som tur är vet jag var tangenterna sitter, så jag behöver inte kolla ner.

Nu ska jag sova. Men det är inte så lätt när det svider om jag blundar! Ha det bra!
// Julia


Kommentarer
Mormor

Hej Juliapulia! Det var roligt att läsa dina sista rader. Tänk att du kan skriva utan att titta. Det kunde jag förr i världen, men sen ändrade de på å, ä och ö och då går det inte av sig självt längre. -- Det var mycket vackert vid Farmors begravning, tycker jag. Synd att Mamma inte kunde vara med. Och tänk att jag inte kände igen Daniel och Hampus! Vi behöver träffas lite oftare, Hoppas ni kommer upp o hälsar på snart även om ni inte kan ligga kvar. Det är så roligt att ha Rebecka här fast tråkigt att det skall behövas!! Jag ringer när jag får psalmboken. Det skall bli intressant se vilka psalmer det är. Puss o kram från Mormor

2008-08-20 @ 19:35:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0