Marshmallows i håret... men en annars trevlig grillkväll

Nu har jag kommit hem från rudan, sista dagen tillsammans med hela konfagruppen. Det var väldigt mysigt, vi grillade (för min del korv) och snackade och sjöng runt lägerelden. Det var väldigt mysigt, bortsett från att en marshmallows kom flygande i luften och kletade in sig i mitt hår (så jag var tvungen att tvätta bort det med kallt vatten).

Igår på grönan var det kul. Jag åkte fritt fall och gick i spökhuset som jag sa att jag skulle. Jag åkte i stort sett allt som jag inte hade åkt förut (men även de som jag hade åkt).

Imorgon är det konfirmation! Roligt, men ändå tråkigt att skiljas från alla.

Nu ska jag kolla på lite bilder från lägret (kolla in: gotland.pujh.se och inget www innan).
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0