Stukad fot och bio

Nu har jag kommit hem från att ha varit på bio i stan (med konfan, vi såg "Get smart" och den var jättebra)... Jag följde även med hem till Erik tillsammans med flera andra. Där spelade vi lite spel.

Igår hade jag gympa och då skulle jag göra en frivolt. Men jag råkade glömma sträcka på mig när jag skulle ut (det är kanske lite svårt att fatta), så jag landade på min fot och hörde hur det knakade! Så idag var jag hemma från skolan och åkte runt och typ röntgade och kollade på foten. Läkaren sa att det var en mindre stukning som skulle gå över på kanske en vecka. Men det börjar redan kännas lite bättre.

Nu ska jag sova... God natt <3
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0