Sluta på gympan?...

Åh... Jag kommer nog att behöva sluta på gympan. För jag kommer inte att orka ha 4 gånger i veckan (plus kör och piano, tänk  vad jobbigt vid lucia när det är massa luciatåg med både skolan och kören). Så det är lite tråkigt...

Jag har bestämt mig för att jag kanske vill bli fadder till någon konfirmationsgrupp. Helst vill jag åka till Gotland nästa sommar, så jag kan uppleva allt mysigt där igen...

Idag masserade jag pappa för att få lite pengar. Han var inte snål... Först frågade jag Elin hur mycket hon kunde tänka sig att ge mig om jag masserade henne i en halvtimme. Hon satt och tänkte länge, av henne hade jag kanske kunnat få 40 kr (på en halvtimme). Men då sa pappa att jag kunde massera honom i en kvart och få 50 kr. (200 kr i timmen!!!)

Ha det bra...
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0