konfirmationsläsning och en promenad

Idag har jag varit i kyrkan (och haft konfirmationsläsning). Vi tog lite foton på morgonen och sen har vi övat på vår redovisning. Efter att vi slutat stack flera stycken iväg till vega baren... Jag blev lite besviken att jag missade det, det hade varit roligt. Men, men.. Jag var ute en och en halv timme med Linnea och det var jättetrevligt. Vi gick ner till sjön och satt där och pratade.

Imorron ska vi till grönan! Jag ska åka fritt fall för första gången och jag vill gå in i spökhuset också, om nån vill gå med mig! Det var jättelänge sen jag var på grönan och när jag var där vågade jag inte åka nåt, men nu ska jag åka jättemycket...

Nu ska jag sova!
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0