God jul!

god jul på alla! Jag har i alla fall haft en jätterolig jul

För er som vill läsa om min dag:

Jag gick upp halv elva, hjälpte till att fixa frukost. Sen åt familjen tillsammans frukost.. Julgröt med mandel, pappa fick den, och mackor. Sen bastade Elin och jag tillsammans i vår bastu. Sen bestämde vi (Elin och jag) oss för att kolla på mysteriet på greveholm (på youtube). Så vi kollade massa avsnitt, den är rolig
    
Till slut började Kalle Anka och familjen kollade. Sen hjälpte jag till lite att duka och så och sen kom mormor och morfar hit. Vi åt middag. Sen kollade Elin och jag på sista delen av julkalendern, den slutade bra.

Och efter det, fick vi börja med julklapparna. Jag fick många bra saker. Jag fick twilight som jag önskat mig!! och sex and the city filmen! och massa andra bra saker.
Men det som gjorde mig mest glad, och förvånad! Var när jag först fick ett playstation (vi har inte haft nåt förut) och singstar! och sen 5000 kr. !!!! 



puss



Kommentarer
Elin

Schh! Du kan ju inte framställa mig som den tönt jag verkligen är...

2009-01-12 @ 22:56:40
URL: http://elinpelin19.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0