Sjuk.. igen

Jag har kommit på att när jag verkligen inte vill bli sjuk, t.ex. nu till lucia när det är så många uppträdanden. Det är då jag blir sjuk. Jättejobbigt.

Igår var jag på julfest i kyrkan, det var roligt, men förra året var det nog faktiskt en aning roligare. Hade även luciatåg med min kör, sjöng två sololåtar trots att jag var sjuk. Jag tyckte det gick ganska dåligt, speciellt på höjden (skulle ju upp till ett F) men mamma och mormor sa att det var bra. Jag fick skippa ett luciatåg idag för att jag inte mådde så bra, det var synd. Det hade varit jätteroligt tror jag. Vi skulle stå ute och sjunga med facklor.

Jag måste plugga, men det är tråkigt så jag drar mig för att göra det. Ska skriva ett arbete om Svarta hål i no:n och göra en bokrecension i spanskan.

Ha det bra <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0