Dalarö

Idag har jag och Jonna varit hemma hos Elise (alltså i dalarö). Vi åkte dit ganska tidigt och var där till ganska sent. Jag kom hem nyligen.

Vi gjorde lite olika roliga saker. Först solade vi och då kom Jonna på en helsjuk idé. Hon tänkte att om man målade ett hjärta runt naveln med solkräm så måste ju det hjärtat bli vitare sen än resten av huden när man tar bort det. Så jag ritade ett hjärta på hennes mage. Och mycket riktigt, eftersom att hon blir brun så snabbt, så blev det ett vitt hjärta där. Det såg roligt ut.
     Vi badade även. Då fick jag testa på att bada i våtdräkt. Jätteroligt! Först hade jag en våtdräkt och Elise den andra (Jonna badade inte). Sen tog Elise av sig sin och då tog jag hennes också. Gissa hur lätt jag kände mig när jag sedan tog av mig båda!

Vi gjorde lite andra saker också, sjöng singstar och var ute och gick och tittade på gamla videor. Bl.a. från talangjakten. Fy, vad hemskt det lät när jag sjöng! Inget bra...

Nu ska jag sticka och göra nåt annat... Borde packa, men jag kanske läser istället. Puss!
// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0