Här sitter jag och gör ett test halv två på natten...

2008 har Jag än så länge:
( ) druckit alkohol - Cider räknas inte, det är en sån liten mängd.
( ) rökt
( ) snusat
( ) varit full
( )rökt Vattenpipa
( ) däckat
(x) vart på fest
(x) fått minneslucka
(x) varit kär - Oh ja!
( ) älskat/älskar någon av samma kön
(x) älskat/älskar någon av motsatta kön
(x) saknar/saknat någon
( ) fått ett sugmärke
( ) gjort ett sugmärke
( ) haft oskyddat sex
( ) haft ett förhållande i över en månad
( ) Strulat med olika personer på 24 timmar
( ) kysst en främling
( ) Strulat med någon av samma kön
( ) strulat med någon av motsatt kön
(x) sovit i samma säng Med samma kön - Det här menas väl inget snuskigt? Eller... I så fall, nej.
( ) sovit i samma säng Med motsatt kön
( ) lekt med någons känslor
( ) gråtit dig till sömns
( ) haft sex ute i skogen
( ) vaknat av att du gråter
( ) skrikit ord som hora slampa till någon
( ) slått till någon - Ev. råkat göra det...
( ) blivit slagen
(x) lärt känna över 10 stycken nya människor - Tror det, lärde känna många på svung.
(x) åkt skidor - Joo, jag tror det, eller var det förra året? 
( ) varit på solsemester
(x) badat i havet
( ) haft snöbollskrig
(x) sett en hel fotbollsmatch - Räknas det på svung, matchen där sista dagen?
( ) inte sovit på en hel natt
( ) varit på sjukhuset - Bara för att hälsa på...
(x) sovit över 12 timmar
( ) sett en film mer än 10 ggr
( ) velat dö - Absolut inte!
( ) fått ett IG på ett prov
( ) åkt buss i över 10 timmar
( ) varit ute en hel natt
( ) blivit tagen av polisen
( ) fuskat på ett prov
( ) svikit en vän - Jag hoppas inte det...
(x) varit sjuk - Orkar inte tänka efter, men jag är nästan säker...

Mitt minne är inte det bästa som ni kanske märker...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0