Sex timmar gympa

Nu är vi tillbaka i stugan igen efter sex timmar gymnastik. Jag känner mig jättesnurrig efter alla volter som jag gjorde. Jag har även tagit världens snabbaste dusch här i stugan. Eftersom en tjej i vår stuga hade paxat att få duscha först. Men så gick Linnea och jag lite före från gympan och tänkte att vi skulle hinna duscha innan de kom. Så jag hoppade in i duschen och när jag precis börjat duscha hör jag att de kommer. Så det blev en snabbis. 

Vi ska snart gå och äta middag. Imorgon ska vi på kvällen spela minigolf och på torsdag ska vi bada, det ska bli kul.

Puss och kram!


Kommentarer
freja

va roligt ni verkar ha de där:)hoppas de går bra på minigolfen.

2008-07-09 @ 14:15:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0