Sista dagen på gympalägret

Nu är det sista kvällen här på gymnastiklägret, lite sorgligt. Det har varit jättemysigt, men jag är helt slut så det ska bli skönt att komma hem. Vi har sprungit varje morgon, jättejobbigt! Och tränat jättemycket (sammanlagt kommer vi att ha tränat 22 timmar gympa, då räknar jag med timmarna imorgon). Jag har testat på många nya grejer och lärt mig en hel del.

Idag var vi och badade, det var jätteskönt. För Uffe hade kört jättemycket med oss på träningen, vi fick köra mycket styrka. Det var soligt och varmt på land och svalt i vattnet, perfekt.

Såklart ska man vara lite klantig också... Linnea och jag gick nämligen tillbaka till stugan för att duscha. Vi tyckte vi var så smarta och att vi kunde ta det lugnt att duscha. Men när vi kommer fram upptäcker vi att vi inte har några nycklar. Så vi fick gå tillbaka och äta middag först (var det bara jag eller kändes det som om alla kollade jättekonstigt på oss när vi kom tillbaka till badet med alla våra saker kvar). Sen gick vi tillbaka och duschade. Då hade vi fått nycklarna från en ledare.

Ha det bra! Vi hörs när jag kommer hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0