Slappodag

Idag har jag läst jättemycket. Jag har bestämt mig för att jag ska läsa om alla Harry Potter böckerna. Ska försöka läsa ut alla 7 under sommarlovet, önska mig lycka till...
     Jag har läst ut ettan och idag har jag börjat läsa tvån (ca 100 sidor). De är faktiskt ganska bra!

Jag stör mig på att vissa saker som står i boken inte är likadant i filmen. Och så hoppar de ju över ställen från boken i filmen... Men boken är i alla fall bra.

Förövrigt idag har jag solat lite på vår tomt, det var skönt. Jag ska väl även börja packa lite snart (ska ju till ett gympaläger i falun), har skrivit en packlista. Men det är att packa som är det jobbigaste.

Puss och kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0