Städning och kompisar...

Hello allihopa!

Idag har jag städat, varit i centrum och varit med Freja och Emmie. Det var roligt (alltså att vara med dem, inte att städa). Vi pratade mest, men vi spelade även lite spel. Vi spelade faktiskt "Den försvunna diamanten", det var lite roligt. Speciellt eftersom att jag vann båda de gånger vi körde. Men det var mest tur. Jag gick två steg, betalade för att öppna och där låg diamanten. Sen vände jag om och gick i mål.  Hoppas att ni också har spelat det spelet förut, för annars är det kanske lite svårt att fatta...
     Förresten, vi kom på en jätterolig sak när vi gick ut (vi gick upp till parkeringen eftersom Emmie skulle hem). Min granne är "M. Jackson". Kul va?? Jag behöver ju inte säga förnamnet för då blir det inte lika roligt. Men ni kanske fattar att jag inte menar den ni tror.

Nu ska jag gå och lägga mig snart. Ha det bra, puss! ♥
// Julia


Kommentarer
freja

haha va roligt de var de där med grannen:P

2008-07-03 @ 10:27:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0