Harry Potter läsning och resfeber... igen

Hej alla!

Efter det här inlägget lär jag inte skriva på ett bra tag (men när jag sen väl skriver lär jag skriva en hel del), för imorgon ska jag till falun på gympaläger!
     Som vanligt har jag lite resfeber. Är alltid rädd för att jag ska ha glömt något, men som Linnea säger: "Så tänker man bara innan. När man väl är där brukar det vara lugnt." Och det stämmer väl oftast...

Förresten, det går bra för mig med min "Läsa-om-alla-Harry Potter-böckerna-under-sommarlovet" grej. Jag har alldeles snart läst ut tvåan. Så då är det ju bara 5 böcker kvar...

Men nu ska jag läsa ut de sista sidorna (om det hade varit första gången jag läste boken skulle jag absolut inte kunnat stanna i läsningen precis här). Ha det bra!

// Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0