Ännu ett långt inlägg

Hej igen!

Nu har jag varit hos Miranda och haft det jätteroligt. Om ni orkar får ni läsa igenom allt vi har gjort, men annars kan ni skippa detta inlägg...

Jag kom dit igår och då cyklade vi till en man för att han skulle intervjua mig inför svung (han säger typ vad man inte får göra och lite så). Sen cyklade vi hem, då började det helt plötsligt att vräka ner regn. Så Miranda och jag blev jätteblöta, jag fick låna byxor från Mirandas mamma sen, för de jag hade på mig var de enda jag hade och nu var ju de blöta...
      Även om det inte låter så roligt att det började regna precis när vi cyklade så tyckte jag att det var ganska roligt. Jag skrattade jättemycket, för jag såg knappt vägen när jag cyklade. Så tänk er att ni inte ser vägen, men ändå ska försöka att cykla snabbt.  

Efter det lärde Mirandas mamma oss hur man sätter på läppstift på ett proffsigt sätt (Mirandas mamma är sminkös, hon sminkade mig när jag skulle sjunga solo på konserten). Det var roligt... Vi fick även ett ryck och provade lite olika frisyrer till Svung. Vi lockade varandras hår, det blev jättefint.

Vi somnade ungefär vid två och nästa dag (alltså idag ) åkte vi till Farsta centrum, då följde även Freja med. Där var det också roligt, vi kollade i massa affärer och åt på McDonalds (nu har jag ätit där tre gånger på jättekort tid, och tagit samma meny också). Jag hittade inte precis det jag ville, så jag lär väl få åka ut och handla ännu en gång sen innan jag åker till Svung... Efter att vi kollat klart följde jag med Miranda hem igen, då övade vi med (Mirandas brorsas flickvänn) Celina på "I´m yours". Hon spelade på en ukulele och det lät jättecoolt. Vi ska ju sjunga den på "Svung got talent", hoppas att vi kommer med (man måste söka in och så kommer en jury välja ut de 10 bästa som sen får tävla).

Och efter det (...ni behöver verkligen inte läsa det här...) gick vi och hoppade på deras studsmatta, det var också jätteroligt. Sen åkte jag hem och här har det varit dött som vanligt, pappa och Elin har kollat på fotboll (varför tycker alla att det är så roligt att kolla på en boll som flyger fram och tillbaka?) och jag har varit inne på datan.

Nu ska jag sova, ha det gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0