Dans och servering

Nu har jag varit och serverat. Vi fick även vara med och dansa ett tag, det var extra roligt. Men jag kände mig lite ensam på dansgolvet, det kändes som om alla tjejer jag kände försvann hela tiden och jag ville inte följa efter dem som en svans. Så jag var och dansade med David. Blev även indragen i mitten av massa killar, det kändes lite konstigt, jag visste inte riktigt vad jag skulle göra...

Vi 8:or var tyvärr tvugna att gå vid 10 (jag tror att jag och David var de enda som höll det löftet). Hade gärna velat stanna ett tag till annars.

Efter det tog jag bussen hem, nu ska jag gå och sova. Imorgon är det skolavslutning!!!
// Julia


Kommentarer
Mormor

Hej Julia! Oj vad du hade författat mycket. Jag fick en riktigt trevlig kvällsstund. Roligt att du fick hjälpa niorna i alla fall! Du får vara rädd om dig Julia. Så grabbar kan bära sig åt! Skamligt! Nu kom Morfar in och la sig. Jag får skriva mer en annan gång! Får läsa Elins i morgon. Puss och kram! Mormor

2008-06-11 @ 21:38:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0