Dumma lärare

Vad sur jag blir! Nästan alla lärare som jag tycker om ska sluta till nian, jag som var så glad att vi hade jättemånga bra lärare och så slutar alla! Så kan man inte bara göra... Jag har nämligen fått höra att inte heller Jenny (min mentor och HKK lärare) och Leyda (min spanska lärare) inte heller ska vara kvar. Sen är det ju fortfarande Sofia (musiklärare) och Victoria (No och Matte lärare) som ska sluta. Jag blir lite sur på dem, jag kommer att sakna dem så!

Nu ska jag duscha, sen ska jag sova. För en gångs skull ska jag verkligen lägga mig tidigt. Imorgon har jag bara 4 lektioner, så jag slutar 12.40. Skönt!!! Sen är det extra lång helg, det ska också bli skönt. Efter det är det bara en (städ)dag i skolan och sen är det skolavslutning. Vilket kommer att bli superskönt!!!

Puss på er ♥♥
// Julia


Kommentarer
Agnes

2008-06-04 @ 20:16:25
URL: http://raggiz.blogg.se/
Agnes

Jag råkade publicera en tom kommentar.. Men jag ville bara säga att jag håller verkligen med dig, det e jättetråkigt att alla lärare ska sluta ! :O

2008-06-04 @ 20:18:24
URL: http://raggiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0