En flummig dag i Haninge C

Idag var jag till HC med Elise, Jenni, Sarah och Maria (Jonna kom också förbi en snabbis). Det var roligt, fast vi gjorde inte så mycket... Vi åt typ på McDonald´s och sen flummade vi.

När vi stannat och stod och pratade (om hur vi skulle ta oss hem, gå eller ta bussen... Sarah och Maria hade inga busskort), så gick det förbi en kvinna med en barnvagn. Ifrån den vagnen stack det ut ett paraply... Tror ni inte att Jenni böjer sig ner då precis när den rullar förbi. Och så blir hon stucken mitt i rumpan och skriker "Aj!" eftersom hon trodde att det var Elise som gjorde nåt.
     När vi skrattandes bestämmer oss för att gå mot bussen stöter vi på en gubbe som på nåt sätt försöker härma oss. "Hehahohahee!" säger han medan han tittar på oss. Först blir vi alla fundersamma och blir tysta (Elise trodde att han försökte säga nåt), men sen börjar vi garva ännu mer. Det var verkligen roligt, jag fick ont i magen.

Här hemma har jag lagat mat och färgat min systers hår... Sen har jag lyssnat jättemycket på I´m yours. Love that song! Miranda och jag tänkte sjunga den på "Svung got talent".

Puss Puss på dig!
// Julia


Kommentarer
Jenni

Svar på kommentar:

Jaa det va jättekul, haha. AA vi får göra om det snart, hoppas det blir bättre väder oxo så man kan sola o bada eller nått :P

2008-06-14 @ 12:03:12
URL: http://barajennis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0