Första dagen på sommarlovet

Idag har jag mestadels tagit det lugnt. Jag sov jättelänge, det var skönt. Sen har jag läst lite och nu på kvällen har jag haft städtävling med Elin (vi städar våra rum så mycket som vi kan och sen får pappa se om han kan hitta något damm). Det blev oavgjort för första gången, annars brukar jag nästan alltid förlora. Pappa hade lovat att ge vinnaren 30 kr. men eftersom det nu blev oavgjort fick vi 15 kr. var.

Nu är det i alla fall superrent i mitt rum, jag får försöka hålla det så... Nu ska syrran sno min dator för att skriva ett inlägg hon också, ni kan ju kika in på hennes sida och kolla vad hon skrivit. 

Ha det bra ♥
// Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0