Jobbig natt...

Hej alla, nu är jag uppe väldigt tidigt för att vara jag en ledig dag. Men jag måste gå ut med Ludde och sen ska jag åka till haninge centrum med Linnea och se om jag kan hitta några mer bra kläder till svung.

Jag hade jättesvårt att somna inatt... Fast jag gick och la mig extra tidigt (innan tio) somnade jag inte förrän jättesent (ungefär vid fyra). Så vad gör man då i alla de timmarna som man inte kan sova på? Jo, man vandrar upp och ner ur sängen i desperata försök att kunna sova bättre. Jag drack lite mjölk och lyssnade på min Mp3, öppnade fönstret för att få frisk luft och gick på toa. Men ändå gjorde inget av detta saker så att jag kunde sova något.

Jag är virrig på natten också... Precis när jag gått och lagt mig kunde jag sova ungefär en timme. Sen vaknade jag och då blev jag förstås pigg och trodde att det var morgon. Så jag reser mig upp i sängen och stänger av klockan, för att sedan komma på att klockan bara är elva på kvällen.

Nu ska jag göra lite saker, puss! Puss på dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0