Krångel med pengar

Idag har jag varit i centrum, köpte en bolero (det är som en kofta, fast den slutar vid midjan ungefär) och lite andra småsaker. Hittade fortfarande inte allt som jag behöver. Så imorgon ska jag till Farsta (igen) men Miranda och se om jag kan hitta något dagen innan jag åker.

Jag blir lite nervös för det är krångligt med inbetalningen, mamma är inte hemma och hon är den enda som kan betala pengarna till Svung (för pappa har inget konto som han kan sätta in pengarna på). Jag hoppas att det löser sig på nåt sätt...  Pappa kunde typ ta ut pengar så att vi kan ge dem till Mirandas föräldrar så att de kan sätta in åt oss...

Fy, jag vill inte bli vuxen och behöva tänka på allt sånt. Vill stanna i den här åldern för alltid.

Förövrigt idag har jag varit duktig och gått ut sammanlagt en timme med Ludde. Och så plockade jag ut diskmaskinen också.

Men nu ska jag sova, ha det bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0