Lite om den här helgen

Idag har jag varit och hälsat på min farmor (hon är på ett sjukhus). Jag tyckte jättesynd om henne. Hon kom typ inte ihåg någonting, hon visste inte säkert var hon bodde och hon visste knappt vem jag och Elin var... Vad jobbigt det måste vara att bli gammal.

Igår var jag och badade igen med (min kompis) Linnea. Det var jätteskönt, det hade blivit mycket varmare i vattnet sen sist. Det är väl för att det har varit så många varma dagar nu. Typiskt att det ska bli dåligt väder just på skolavslutningen, det skulle regna stod det i tidningen.

Förövrigt den här helgen så har jag läst massa i mina engelska böcker. Jag känner mig lite duktig, jag har redan läst en och en halv bok.
     Jag har även haft korsordstävlingar med min syster. Vi hade ett korsord var (snarlika varandra) och så skulle vi se vem som löste dem snabbast. Det var kul men det blev väldigt stressigt...

Puss ♥
// Julia


Kommentarer
jenni

ahaaa va synd :/

haha jag vet ;D

2008-06-08 @ 16:52:23
URL: http://barajennis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0