Måndagskväll

Oj då, nu har jag glömt att skriva på någon dag. Idag har jag i alla fall varit i skolan som vanligt. Sen var jag med Freja hem, det var roligt. Vi flummade jättemycket. Eller i alla fall jag...

När jag kom hem hade alla andra redan ätit mat och jag orkade inte laga nåt. Så min middag fick bli filmjölk och hårdmackor. Jag borde inte äta så mycket filmjölk egentligen, det är inte bra att äta så mycket. Sen hörde jag ju att det var alkohol i det också, inte konstigt att jag blir flummig!

Måste säga att alla E:are som går på spanska i vår grupp var väldigt duktiga! Alla fick nämligen MVG på provet och i slutbetyg, BRA! <33

Nu ska jag sova, ha det bäst (<----- lite variation)♥
// Julle



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0