Midsommarafton

Idag var pappa och jag och firade midsommar vid solsätra (eller vad det nu hette?) det var ganska roligt, vi kastade lite pil och köpte lotter och åt korv. Vädret var helt okej, lite blåsigt bara. Sen åt vi kött här hemma (jag kan inte stava till det köttet så därför säger jag bara kött), det var gott.

Resten av kvällen har jag spelat ett väldigt beroende framkallande spel på datan. Till en början är det svårt att fatta hur man gör (tyckte i alla fall jag), men sen när man fattar är det jätteroligt. Ni kan ju testa att spela det och se vad ni tycker... Klicka här!

Lycka till om ni ska testa på det. Nu ska jag kanske gå och ta lite jordgubbar och mjölk. Ha det bra!


Kommentarer
jenni

hahaha det där spelet var jag oxo beroende av en vecka XD

2008-06-23 @ 19:57:30
URL: http://barajennis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0