Min slutsats om nattmacka

Nu har jag varit och käkat nattmacka alldeles för mig själv. Och min slutsats är att det som gör nattmackor roliga är att sitta och prata med någon samtidigt! Det var jättetråkigt att sitta där helt själv, det var lite läskigt faktiskt. Linnea (min kompis, för er som inte vet det) hade även precis sagt att det varit inbrott i sågen förut och tjuvarna hade haft pistol och allt. Då är det inte så kul att sitta ensam och kolla ut i mörkret.

Sen tänkte jag på en sak. Om man t.ex. säger "Den 19 Juni kl. 00:00" tänker ni då att det var för ca 40 minuter sen, eller om 24 timmar?

// Julia


Kommentarer
Agnes

Haha, det beror väl på vad det var för dag innan ? :P

Eller e det jag som tänker knas nu x)



:)<3

2008-06-19 @ 12:59:07
URL: http://raggiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0