Nattmacka

Nu har jag druckit lite te med syrran, vi åt även några mackor. Det var gott!  Jag tycker att det är så mysigt att sitta och äta mackor och dricka nåt varmt på kvällen. På bolliaden (och även på svung som jag ska till snart) finns det nattmackor. Det är så mysigt, när man kommer hem från t.ex. balen så finns det mackor att äta innan man går och lägger sig.

Imorgon ska jag till Miranda vid halv fyra, sen kommer jag att vara där ganska länge. Jag ska sova där och på Onsdag kommer vi att åka till typ Farsta för att kolla på kläder till svung.  Önskar att jag hade ännu mer pengar, det är så mycket jag vill köpa! Fast jag har ändå ganska mycket.

Nu ska jag sova, god natt ♥


Kommentarer
kristin

svar: tack så jättemycket :D din med ;)

2008-06-17 @ 00:41:05
URL: http://fkj.blogg.se/
Maria

Ah okej, kul =)

2008-06-17 @ 08:35:49
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0